nu kör vi!

En glad nyhet idag är att vi inte ska dansa på lörda, yey lucky me!
Annars har dagen varit seg, pluggat engelska, beställt lite danskläder och läst ''om jag kunde drömma'' några timmar. Det går verkligen inte att slita sig från boken när man väl börjar läsa. När jag väl läst ut den har jag tvåan som ligger och väntar.

Imorn är det måndag, ny vecka nya tag och nya förändringar. Efter skolan är det direkt till dansen som gäller, får köpa någon macka eller något på vägen för jag kommer inte hem förrän halv åtta kanske. Iiihh fan vad kul det ska bli att dansa lindy hop, och på tisda börjar streeten. Nu sätter allt igång på riktigt efter ett långt och slappt lov. Har längtat att få sätta igång nu, hoppas jag bara blir helt frisk nångång snart. Men nu ska jag återgå till min bok efter ett avbrott av filmen Chasing Liberty på femman. Åh vilken fin film, och det bästa var att dem var i venedig. Dit vill jag också!

Bara för det vill inte den här skiten samarbeta så de blev ingen romantisk bild från venedig..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0