snälla låt mig vara frisk

Pluggandet det gick, sådär.. Eller tills niklas kom hit så gick det jättebra! Men sen kom han och förstörde allt, nu är det bara att hoppas att det går bra imorn! Har ställt alarmet på halv åtta, usch det känns inte bra att gå upp så tidigt. Och bara för att skriva ett prov kl 10 sen är man ledig. Men runt fyra ska jag kanske möta upp malin som var ett tag sen man såg, ska bli riktigt skoj.

Nej nu ska jag lägga mig, mår förfärligt dåligt. Sån jäkla timing att bli sjuk nu när skolan börjar igen, lovar att jag kommer få feber snart.. Ska bädda ner mig och se om det är något bra på tv, annars blir det väl vänner.
Håll tummen för mig imorgon kl 10!


Kommentarer
Postat av: Malin

Det ska bli riktigt trevligt, jag saknar dig! <3

2009-01-06 @ 22:27:20
URL: http://wasing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0