keep on going

Idag har jag faktiskt varit duktig, har tränat lite hemma på cykelsaken sen situps och sånt. Har även läst lite i min bok, som jag inte hunnit på ett tag.
Ikväll blir det mys med mamma, Sussie, Anna och Elin. Pappa är på landet så de blir lite tjejkväll med körslaget.
Imorn blir det plugg av engelska, för min lärare sa att om jag fortsätter som jag gjort och tar för mig lite mer så kan jag få mvg som slutbetyg. Så det ska jag satsa på! Sen ska jag nog vila för nästa vecka sätter danserna utanför skolan igång också, och på freda ska jag och jennifer simma. Nästa söndag kommer jag vara död för vi ska vara i skolan på lördag och dansa på öppet hus. Bara positiva tankar denna vecka så klarar jag det.

Just nu knarkar vi denna låt,

Kommentarer
Postat av: Anna

hehe vi ska inte alls dansa på öppet hus ^^ då är vi lediga :P <3

2009-01-18 @ 11:07:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0