riktigt bra start

Ojoj vilket nyårsfirande.
Dagen började ganska lugnt, fixade lite hemma, var i vällingby och köpte lite saker till kvällen. Senare på kvällen runt 6 gick jag till madde där några stycken skulle äa middag. Bl.a. cia, johanna, cornelia, amanda, tua och några fler. Riktigt god pasta och efterrätt! Det blev ganska mycket singstar och radion på hög nivå också.

Senare vid 10 - halv elva kom några fler killar så vi blev väl runt 20 st kanske, riktigt drag, mycket dansande med många olika och lite spelande. Kvart i tolv gick alla ut till ängen för att fira det nya året, och tro det eller ej men jag fick min nyårskyss. Två faktiskt! haha. Lite snubblande gick vi in till dansgolvet igen och dansade ända till 3. Jisses vilken fart det blev på alla.

Halv fem kom jag hem och bums i säng, hade ganska ont i fötterna efter allt dansande med amanda, johanna, billy och karl, även kallad slipsmannen. Men imorse fick jag ingen sovmorgon, vi skulle till landet kl 10 så 8 blev jag väckt av mamma. Inte kul alltså, snurrande och illamående masade jag mig upp och packade. Men jag sov hela vägen upp hit.
Kommer hem den 5 tror jag och de blir inte så mycke bloggande, ska lägga ifrån mig datan nu när jag är på landet.

Så vi hörs när jag kommer hem, ha en bra början på året!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0