varning för klumpighet

Mitt hår.. Jag saknar mitt hår.. Usch jag klippte alldeles för mycket och för ljust blev det också. Menmen det växer väl ut snart hoppas jag. Får väl leva med en mössa några veckor.
Efter ett besök hos frisören åkte jag och Jennifer till sl-center för att fixa mina kort. Haha det kan vara riktigt roligt där ibland fast man inte tänker på det. Sen drog vi oss hemåt för Jennifer skulle fixa några låtar från min dator. Vid 6-tiden pallrade vi oss hem till henne för att börja med middagen. Hennes mamma jobbade sent så vi hade en liten myskväll för oss själva.
Och vet ni! Jennifers katt kan apport! Haha jag tycker det var ascoolt, jag kastade iväg en liten råtta, sen kommer han tillbaka med den och lägger den framför mig. Är inte det ballt?
Menmen, vi åt biff, pommes och bea-sås. Det som sas mest var att dagen till ära var min värsta dag. Jag tappade min mobil 10 gånger, och allmänt klantade mig. Sen kom hennes mamma hem vid halv tio, vi åt popcorn och tittade lite på tv. Kom hem vid halv tolv och gick och la mig nästan på direkten. För idag MÅSTE jag städa, det ser förjävligt ut.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0