Kvinnodagen 8 mars

Hemma från en seg helg, men det behövdes. Har bara degat på soffan, kunde inte göra så mycke annat med ryggen. Just nu har jag så ont så jag mår illa och är helt virrig så jag orkar inte skriva mer nu. Tveksamt om det blir skola imorn heller. Asså faaan ja orkar inte ha ont längre. De känns sjukt att säga dehär men jag längtar fan till skolan. Vill inte ligga hemma längre och inte kunna röra mig. Aja ska fortsätta med det sista på samhällsarbetet, om min kropp vill samarbeta vill säga.


Förresten har ni hört om barnet som dog på karolinska av för hög dos av morfin? Det är samma som jag fick för min rygg, snacka om panikslagen jag blev när mamma sa det.

Kommentarer
Postat av: Cornelia

Shiet jag hoppas att du blir bättre snart gumman <3

2009-03-08 @ 21:37:20
URL: http://neliaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0