man vet inte vad man har förrän det är borta

Herregud vad tabletterna tar kol på mig. Man blir ju helt deckad och orkar inte göra nånting, men ska förhoppningsvis röntga snart för jag orkar inte ha såhär ont fast jag tar massa smärtlindringar. Har kämpat mig igenom skolan denhär veckan fast har inte orkat hela dagarna, och imorn blir jag nog hemma. Det känns inte alls bra i ryggen, hoppas bara att det inte är någon fraktur.
I helgen åker jag till landet och vilar mig, behöver verkligen det nu.
Nä nu ska ja ta ett äpple, fyfan vad jag hatar mig själv att jag valde att fasta från godis. Jag är grymt sockerberoende..



I now realized how much i really miss you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0