olycksfågel eller vad?

Hemma igen efter en snabb tur på karolinska. Allt gick sjukt fort, annars brukar man ju sitta där i timmar men inte idag. Hur somhelslt så röntga dem knäna och sen fick jag se bilderna. Inte kul alltså.. Det högra såg förjävligt ut mot de vänstra, men läkaren sa att om jag tar tag i de på direkten så läker de av sig själv. Så jag ska göra några övningar varje dag och vila mycket så ska det bli bättre.
Usch, trodde inte att de skulle bli såhär illa, så nu ska jag verkligen sköta knäna för jag vill börja dansa på fritiden igen efter jul! Carro och jag snackar lite om att börja på marikas. Antingen ska vi ta terminskort som kostar ca 5000 för att dansa tre gånger i veckan, eller så ska vi bara ta en gång i veckan. Får väl se hur de blir me de nu..

Nu ska jag hoppa in i duschen sen lägga mig i sängen och titta på dirty sexy money.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0