3 dagar kvar

Nu kan jag äntligen sitta ner! Fullt upp hela dagen, vid elva åkte vi runt och köpte lite julklappar innan vi åkte till mitt brorsbarn för att fira honom vid två. Tänk att han redan fyller 10, jisses vad tiden går. Som vanligt blev det lite bråk med min brorsa om onödiga saker. Men vid fem så började vi dra oss hemåt. När vi kommer hem så skulle jag och pappa ner i källaren för att ta upp granen, men när vi kommer ner så hittar vi den inte. Vi står säkert i 10 minuter och funderar om vi slängde den förra året. Och de hade vi gjort så de var bara att åka iväg och köpa en ny gran. Så nu sitter jag äntligen ner, ska snart börja med granen.
Undrar hur de kommer bli med två katter iår. Förra året var Tiger i granen hela tiden.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0