allhelgonadagen

Nu har min brorsa åkt, mamma och ja tittar på dansbandskampen. Kvällen blev bra, tycker det är så mysigt att gå till graven och tända ljus. Det blir så fint när det är mörkt och det är massa ljus överallt. När vi kom hem så åt vi, alldeles för mycket. Jag är så jäkla mätt nu så ja tror att jag snart spricker. Så då är det bra att bara slappa framför dansbanskampen med lite te och en mysig brasa.
                                                        
Fast nu börjar när lammen tystnar på tv6. Sen efter är det the cell och omen. Så det blir en skräckiskväll för mig kanske, får se om jag orkar se alla, eller vågar kanske man ska säga haha.
Trevlig lördag allesammans.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0