blondiner har faktiskt roligare

Vilken seg dag de blev idag. Efter skolan igår fikade jag med sofie, carro, ida och natta. Vi gick runt i regniga stockholm och leta efter fik men allt var för dyrt så vi satte oss på 7eleven. Men de va ganska mysigt ändå, vi satt där i säkert två timmar. Runt halv fem började vi dra oss och bestämde att sofie, carro och natta skulle sova hos mig för vi skulle på fest. Mötte upp dem i stan vid sju, tyvärr så kunde inte sofie. När vi kom hem till mig så hörde vi att den som skulle ha festen inte pallade. Så vi dansade lite tills andreas och niklas kom. Vi spelade lite spel, busringde och titta på tv. Andreas och niklas drog vid halv tre och vi andra somna vid tre.
Idag blev det att ligga i sängen hela dagen och titta på dirty sexy money.

Nu sitter jag här hos amina med hampus och niklas, de kommer troligen några till och vi ska bara ta de lugnt. Men nu ska ja nog va lite social mot dem andra och försöka få lite godis av niklas.

Trevlig lördag /J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0