don't know what to do

Kära elin har precis lockat mitt hår så ja ser ut som nån himla ängel. Kommer säkert stå åt alla håll imorn. Och på tal om imorn så istället för att vi ska ha gumpa ska vi dansa salsa med eltvåorna! Haha snacka om att det kommer bli pinsamt. Usch vad man kommer göra bort sig, men de är väl bara bita ihop.

Förresten imorn blir det krig mellan mig och pappa! Idag vid middagen åt vi potatismos, och mamma och jag började skoja lite att vi skulle kasta mos på varandra. Sen när jag kollar på mamma ser jag att hon gör några miner åt pappa så när ja vänder mig om får ja potatismos i hela ansiktet, och håret! Så nu är det krig!


Såhär ser mitt hår ut just nu, får väl se om de är lika fint imorn.
Gonatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0