ge inte upp, hur tufft de än är

Usch vad jag har ont överallt, tänker lägga mig i sängen och lata mig hela kvällen.
Idag efter skolan åkte jag, sofie, carro, ida och adam in till stan för att leta kläder till midnattsspökboll i skolan. Det är om två veckor och då är det spökbollsturnering i skolan som börjar 00.00. Sen efter så får man sova där eftersom det är mellan en torsdag och fredag.
Sen vid halv sex mötte jag niklas i vällingby för vi skulle tjocka oss på mcdonalds. Satt där ungefär en halvtimma och snacka lite, och nej niklas jag ger inte upp. Det är mitt motto som jag inte bryter! Fast ja kanske blir 60 eller nåt :p
Men nu ska jag hoppa in i duschen och sen blir det att fixa med lite tavlor som ska upp på väggen.

Haha bästa klippet idag


Kommentarer
Postat av: ge upp snälla :)

sajk. du kommer visst ge upp. du har bara inte insett det än hahaha!

2008-11-11 @ 13:02:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0