hoppet är det sista som överger människan

Har inte haft tid vid datan så mycket. Det blev en hård start med ganska mycke plugg efter lovet. Och nu ska ja återgå till matten.. Har prov imorn igen fast nu är det procent och promille som ja fattar nada av. Plus att ja har världens mensvärk så allt känns bara hopplöst, fast min snälla mamma köpte choklad till mig idag för ja mådde så dåligt. Sofie sa att man skulle äta choklad om man hade värk men de va nån liten filur som åt upp min igår. Fy!
Men imorn är det öppen freda i kyrkan! Temat är kärlek, så malin du och jag får väl hålla ihop och stå ut höhö.

Förresten så har danii, anna, kumlan och jag kommit fram till att det finns hemliga gångar i skolan och det finns säkert folk som kryper runt där. Vi hörde dem igår.. Hahah!


Kommentarer
Postat av: Malin

yes, nog ska vi hålla ihop ska du se :) det blir nog inte så jobbigt som det låter!

2008-11-06 @ 20:44:47
URL: http://wasing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0