i can wait forever

Vilken bra kväll det blev! David och jag åkte till malin runt 3 och där fixade vi oss lite extra och flummade. Insläppet var halv sju men vi kom till globen vid halv sex och då skulle vi först hitta en toa och handla mat. Vi köpte med oss mcdonalds och ställde oss i kön. Haha snacka om kö. Tänk om vi hade kommit en timma tidigare då hade vi nog frusit fast på stället, men vi va iaf inte sist i kön.
Men det var fan värt väntan i kylan, har aldrig varit på någon bättre konsert! Förbandet var också sjukt bra, zebrahead tror jag dem hette. David köpte deras skiva efter, malin och jag fick sångarens autograf på armen och biljetten. Yeey. Bilder kommer sen när jag lagt upp dem på datan.

Om ca 3 timmar kommer min brorsa med familj och då ska vi till graven som vanligt. Sen när vi kommer hem blir det sjömansbiff till middag, mums!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0