julpanik?

Det snöar! Och jag har inga vinterkläder! Haha får lite panik nu, för på ett sätt vill jag att snön ska vara kvar men ändå inte för jag inte har några varma kläder. Menmen man överlever väl ändå.
Nu sitter jag med mamma och tittar på madagaskar. Det är fan den bästa tecknade filmen, kan typ alla repliker haha. Efter filmen ska vi städa lite och ska nog plugga lite också. Ska skriva en argumenterande text. Kanske ta en liten promenad i snön om den är kvar? Åh då kan jag ju ta med kameran och kanske ta några vinterkort.
Men de går ändå för fort för nyss sa mamma att första advent är typ nästa helg och då är de ju bara 4 veckor kvar till jul? Och då måste man ju börja köpa julklappar snart? Usch vill inte tänka så för ja har inga pengar just nu, och ingen idé på vad jag ska köpa till nån.
Nä julen får vänta ett litet tag.
Nu ska jag fortsätta titta på filmen.


bild från kall08


Ha de bra /J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0