Sjukstugan nr 1

Så jäkla besviken nu. Här har man gått och väntat på snön, så när den äntligen kommer ska den försvinna lika snabbt? Nu ska man väl hänga in vinterjackan och ta fram höstjackan igen eller? Fast nu spelar det egentligen inte så stor roll, bara den kommer tillbaka till jul och nyår!

Idag var det lite sjukstuga här hemma. Tredje dagen för pappa nu, han är jätteförkyld, och jag igen.. Men nu var det inte förkyldning eller något. Jag har nämligen mått illa och haft ont i huvudet i några dagar, och sen inatt vid runt 2tiden vakna jag av att ja mådde illa. Så de va bara upp och spy. Så mamma sa att ja skulle vara hemma idag och hon ringre läkaren senare på dagen för ja mådde myck bättre. Och han fråga om jag var allergisk mot något så mamma sa att ja var lite känslig för mjölk. Han sa att de kunde bero på de. Så ja måste erkänna lite nu, att ja druckit lite mjölk i veckan, ( för ja trodde de va bättre, och för att ja saknar den! .. ) och sen har ätit saker som innehållit mjölk. Så läkaren sa att de kan ha varit därför ja mådde som jag gjorde. Men jag mår iaf bättre nu så de är bra!

Imorn ska jag och amina göra lite secret business så det blir ingen sovmorgon för mig. Höhö.
Så nu är det hopp i säng på engång.

Nattinatti! /J

Kommentarer
Postat av: amina

haha kallar vi det secret buisness nu för tiden? xD

2008-12-01 @ 19:56:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0