Snaark

Meningen var att eftersom jag sluta så tidigt idag var att ja skulle hem och plugga massa. Men så fort jag la mig på sängen så somnade jag och vaknade nu. Inte bra alltså, men ja fattar inte varför jag är så trött senaste tiden. Det är liksom så fort ja får chansen att sova så somnar jag. Omvänd sömnproblem? Haha får väl bättra på de lite.

Så nu är det väl bara att sätta igång. Kan ju ifs plugga lite imorn innan skolan för vi börjar halv tolv! Men slutar åtta.. Vi fick kompensation för att vi ska va me på öppethus och dansa. Men det lär bli kul, ganska varmt bara för hela klassen ska va me ( eller av dem som orkar komma ) plus alla som kommer och tittar.

    


Lite flumbilder från svenskan imorse. Nu väntar matteböcker och massa svenskapapper.. Hör av mig sen om jag överlever pluggandet.

Kommentarer
Postat av: amina

jag kommer ha pannband där det står jess imorgon (a):D

2008-11-25 @ 20:13:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0