tagga som fan!

Idag har ja lärt mig något nytt. Skillnaden på att vricka och stuka foten. Vricka är som wasabi och stuka är som tabasco. Alltså att vricka foten gör ont direkt men håller inte i så länge ( som wasabi ), och stuka foten gör ont längre ( som tabasco ) Haha tack för förklaringen adam! Sen så hade jag utvecklingssamtal och de gick väl bra, min lärare sa att jag var rörlig och det kommer gå bra för mig inom dans. De är väl bra antar jag?

Men det stora är att inatt blir det midnattsspökboll i skolan! Vi ska mötas upp vid elva för sen dra till skolan. Det är cirka 300 pers som kommer vara med och spela så de lär väl hålla på till 6 imornbitti. Så vi har laddat med godis och sånt. Haha de va lite pinsamt att köpa för när man kommer till kassan och lägger upp en stor godispåse, en liten fanta, två redbull och choklad. Så han som satt i kassan bara stirra på mig, och de blev ju inte bättre av att elin sa; de gör inge, hon är bara lite sockerberoende. Haha tack för den! Ska inte handla av han längre, han tror väl ja är dum i huvet eller nåt. Men nu ska jag hoppa in i duschen och försöka sova lite innan jag drar.
Det kommer bli mycket bilder de lovar jag, och kanske en lite film på våran fina segerdans vi ska ha.

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0