burr its cold in here

Buurrr vad kallt de är ute nu. Fan vinterkyla och jag har ingen vinterjacka, buhu. Får väl hoppa runt som en galning så jag håller mig varm fast min ipod funkar inte så de blir ingen musik till. Asså jag fattar inte varför mina saker alltid ska va fel på. Min mobil stänger av sig hela tiden, min ipod har nu fastnat i ett läge och de går typ inte att återställa den och min data börjar bli seg. Åh vad sånt irriterar mig!

Dagen har bestått av skrivande på uppsatsen, kom igång riktigt bra me de så den är snart klar hoppas jag. Sen är det ännu mer skrivande, ska redovisa om 10 stretchövningar. Jag gillar inte att skriva massa uppsatser, för att va ärlig så suger jag på sånt. Plus att de är skola imorn och jag slutar kvart i fem, kan det bli bättre?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0