bra start efter lovet! eller?

Har nog inte gäspat så mycke som jag gjorde idag. Inte kul att gå sent första skoldagen efter lovet men det gick faktiskt ganska bra att komma upp imorse. Lite seg i kroppen bara.
Och idag på dansen så glömde jag såklart mitt knästöd så när vi skulle börja dansa så small det till i mitt knä och det gör fortfarande sjukt ont. Så ja fick sitta resten av lektionen. Men vi fick reda på att vi typ ska dansa på öppethus om tre veckor! Snacka om panik, det kommer ju komma läskigt många människor i den trånga danssalen som ska titta på våran danslektion, inte nån uppvisning direkt. Eller jo uppvisning om våran träning. Haha shit snacka om många tankar på engång. Men det är ju tre veckor kvar så man hinner samla sig.

Det var inte den ända av dagens händelser. Innan dansen la jag in mina saker i carros skåp för att ida hade min nyckel. Men efter lektionen hittade inte carro sin nyckel. Vi letade i salarna flera gånger och i omklädesrummen men ingen nyckel. Tillslut bestämmede vi oss för att leta upp vaktis som ska knippsa. Men vi hade danskläderna och strumpor på oss medans vi utforskade skolan. Plus att ingen av oss kunde gå i trappor för båda var skadade. Och sen var vi tvungna att gå igenom el- och byggvåningen där alla killar stod vid skåpen. Nästan alla garvade åt oss när vi gick där i strumpor i korridoren. Men efter mycket skratt och förvirrning fick vi tag i han så vi fick våra saker.
Så nu sitter jag här och ska snart fortsätta läsa min bok.

Juste jag hitta ett klipp från youtube med förbandet zebrahead på simple plan i fredags. Dem är ju fan grymma, just den här låten har spelats flitigt på podden idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0