you're the one that i want

Mitt internet har inte velat sammarbeta med mig senaste dagarna så därför inget bloggande. Helgen var väl helt okej, idag har vi letat efter tapet till min fondvägg. Fastnade för en ganska ovanlig, men snygg tapet. Det var massa svarta och vita träd, låter kanske inte så fint men den är faktiskt snygg! Passar min gardin också eftersom den är vit me två stora svarta träd.

Sen har jag fått se min efterlängtade Grease, har velat se den hela veckan och nu fick jag äntligen tid att se den. Älskar den filmen! Kan nästan alla repliker och låtar, haha pappa tycker ja är helt dum i huvudet. Men sånt får man ta om man är ett freak som jag höhö.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0