du får inte ha mig som en dröm när jag vill va din verklighet

Så seg i kroppen men de får man väl ta. Kom upp från sängen vid 12, sen dess har det itne hänt mycket. Suttit vid datan ltie, planerat lite för mitt rum. Pappa kom med lite andra ideer än vad ja kom på. Ska kanske sätta igång nästa helg.
Snart blir det promenad med amina, anna och kanita. Mysigt nu när snön har kommit. Fastän ja inte har vinterskor än! Men jag är så kräsen när det gäller skor så jag får väl skylla mig själv men jag måste hitta några nästa vecka.
Sen ikväll blir det cybertown med kyrkan. Är faktiskt riktigt taggad! Helt svartklädd och allt så de blir nog kul.
Har precis duschat och tänkte på att jag saknar mitt gamla hår. De va långt, blont, fint och inte så risigt. Nu ser jag bara ut som ett troll med mitt hår. 

                                                         


 Inte bästa bilden men jag älskar mitt hår där. Kan det inte få vara så nu också?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0