Give me some luck

Turen har inte direkt varit på min sida idag, eller carros. Först kom vi försent till lektionen imorse pga försenad tunnelbana, sen på lunchen när natta, carro och jag hade lite snöbollskrig så försvann carros mobil. Eller så tog någon den på cafeet. Så hon var tvungen att ringa och spärra telefonen. Plus att båda har halkat ganska mycket idag. Sen när jag kommer hem har min kära katt spytt för han är typ sjuk. Och inte nog med de har jag haft världens jobbigaste huvudvärk idag. Så den här dagen sög faktiskt.

Men för att komma på andra tankar måste ja börja komma på vad jag önskar mig nu. Kanske pengar för då kan jag köpa vad ja vill sen, men det är ganska tråkigt att få. Men kläder står ganska högt upp.


Såhär kul kan man ha på mattelektionen när man inte förstår ekvationer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0