alla hjärtans dag

Jaa man kan ju inte klaga på alla hjärtans dag i år iallafall. I våran familj är det som tradition att ge något litet till varandra. Idag fick jag detta:
 

Nallen fick jag av mamma och klockan av pappa. Är typ helt förälskad i den.
Men denna dag har även bjudits på överraskningar. Jag hörde att vi fick post och jag tyckte de va konstit för man brukar väl inte få de såhär sent? Men det var inte brev som låg där, istället massa småhjärtan i rosa och vitt. Sen ett stort rosa med mitt namn på och på baksidan stod det: Du dansar rakt in i människors hjärtan, du ska veta att du är omtyckt!
Scary eller vad? Någon som driver eller är det på riktigt. Jag gick och fråga mamma om hon visste vem som gjort det men hon var lika chockad som jag. Aja som sagt så ska man inte klaga. Fast man är singel så kan det bli riktigt roligt. Ikväll blir det antagligen fest i nockeby med några. Fick med mig carro mohahah.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0