ännu en måndag

Jag gillar verkligen inte måndag mornar. Börjar med två timmar datakunskap.. Men breve mig har jag kära towish och sanish. Ingen av oss fattar så mycket så vi är mest inne på internet. Snart ska någon snubbe komma och prata om individuella valet, jag har absolut ingen aning om vad jag ska välja. Får fundera ett tag på de.
Efter skolan ska jag fixa med min mobil. Den stänger av sig hela tiden och cp:ar sig så jag hoppas på en ny! Sen ska jag köpa de sista inför imorn för då åker vi till järvsö och åker skidor med skolan. Bussresan tar 3,5 timmar och bussen går kl 6.. Så ikväll blir de ingen tv eller data.

Nej nu måste jag göra någon nytta och lägga in bilder i word. mån


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0