kan man ha det bättre?

Första dagen på veckan har gått bra, blev lite trött mot fyra halv fem tiden men vem blir inte det? Vi hade estetisk origentering och skulle bearbeta en teater vi sett så vi skulle göra några danssteg av det. Max skulle sitta på knä men han vägrade lyssna så ja skriker, max ner på knä nu! ( Och jag står precis bakom honom. )Alla stirrar på mig men Sofie är den enda som fattar hur fel det blev så vi skratta så det knep. Våran dans blev inte lika seriös som de andras. Kanske för att vi satt och snacka om massa annat som nollning.. Men fan! Den här terminen måste jag satsa på estetisk origentering för förra terminen gick det ju sådär..

Ska snart sätta igång med en uppsats, som egentligen skulle varit inlämnad för tre veckor sen men ingen i min klass har brytt sig haha. Så vi har fått tills imorn på oss att skriva den, känner att det kommer bli en låååång natt. Tur att man köpte lite godis på pris extra idag! Och jag har även nya bubbles låtar. Så det kan nog bli ganska roligt att skriva. Kan man få en bättre natt? Plugg, godis och bubbles!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0