måndagsbarn

Planerade att masa mig i säng eftersom det är skola imorn, start med två timmar datorkunskap.. Men då såg jag att beck går på fyran! Och vi har även lite chips kvar så nu är det mys i sängen.

Som sagt skola imorn, måndag ny vecka och nya tag, därmed ny design. Det ska bli mitt nya ordspråk, nytt liv varje måndag. För då börjar nya veckan och man kan göra nya förändringar med sig själv eller bara göra något nytt. Denna vecka ska jag se allt positivt! Hur allt än går så ska det bli bra ändå, för då känner man sig förhoppningsvis gladare.
Så då börjar vi nu. Jag måste egentligen sova men det är söndag så då får man njuta av chips och film, och det är bara  att ta igen sömnen lite på datorkunskapen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0