this party is legendary

Inte många knop idag, legat i sängen hela dagen och just nu tittar jag på vänner säsong 10. Funderar fortfarande på vem som skickade hjärtat igår. Blir fan galen snart.

Igår fick jag med mig carro och hennes kompis agnes till nockeby, men det blev en lång reseväg. Först mötte jag dem i fridhemsplan vid 8 för att sen dra till spånga och möta fredde. Men han hade tydligen kommit helt fel så vid ängbyplan fick vi vända om till brommaplan för att möta han där och sen åka hem till han och hämta dricka. Sedan ta bussen från spånga till alvik och sen nockebybanan. Så vi var väl framme strax efter halv elva. Fasen vad man slösar tid på att ta sig till ställen. Men vi tänkte inte på tiden, vi hade grymt roligt ändå. Festen var asnajs, vi kom och starta upp hela alltet haha. Efter mycket dansande, sprutande champagne, galna skratt och många toabesök var jag hemma runt två- halv tre.

Nä nu ska jag göra lite te och byta vännerskiva. Trevlig söndag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0