hatar kylan, vill ha värme

Tack vare igår kväll så ska jag låsa in mig och inte gå ut förrän värmen kommer. Fyfan vad jag hatar kyla, vinter och sega kvällar. Igår på dagen så tog jag de lugnt, pluggade och plockade undan lite. Senare på kvällen så tog jag först en promenad med Amina för att sen möta niklas och hampus, för vi skulle dra till cia. Så jag och niklas gick där och frös som isbitar när vi äntligen kommer fram til cia vid niotiden. Fem minuter senare kommer hampus. Men cia var på middag hos någon granne så vi fick vänta en liten stund. Minutrarna gick, jag och hampus frågade niklas om det ens var säkert att vi kunde vara hos henne, och hon hade sagt ja. Vi ringde, smsa, ringde, smsa. Men tydligen kunde hon inte komma därifrån så tjugo över tio gick vi stelfrusna och arga hemåt. Hade ingen känsel i hela kroppen fast jag hade hoppat runt för att få upp värmen. Fast vi hann med bussen till vällingby så vi fick lite värme iaf. Sen var det sängen direkt när jag kom hem. Var så jäkla frusen så jag klädde på mig ännu mer kläder, la mig under täcket och skakade av kylan säkert en halvtimma.

Så värmen kom nu snälla, orkar inte med denna kyla.Och bara för att vi stod där i kylan kommer jag säkert bli sjuk, igen.. Usch fryser bara jag tänker på det. Nu ska jag ta en kopp te och titta på girlicious på trean innan min brorsa med familj kommer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0