I need you

Wiie studiedag idag, antar att man ska plugga men får väl se hur det blir det. I tisdags åkte jag och sanna till hötorget för att äta lite innan marikas. Efter maten skulle vi vänta på Yasmin för hon skulle också äta så vi satt och var allmänt konstiga och flummiga. Sen köpte vi jordgubbar efter lite konflikter med säljarna på hötorget, fyfan vad dem är otrevliga men kul var det haha.
Igår efter skolan åkte jag och amina till eriksdalsbadet för att simma. Jag var inte med på simningen i skolan så jag skulle kolla hur långt jag kom på 20 minuter. 500 meter blev det men vi fortsatte simma till 1000m. När jag äntligen kom hem tänkte jag att de skulle bli en lång mysig kväll eftersom jag är ledig idag, men nej så blev det inte. Somnade halv tio med kläder och hela skiten. Vaknade upp vid ett inatt och och tänkte om jag skulle fixa mig, byta till sovkläder och sånt. Jag hann nog inte ens tänka klart innan jag somna igen tills mamma ringer halv tio imorse och säger att jag måste gå upp. Fyfan vad trött man kan vara ibland.

Nu ska jag leta lite lunch, öva lite på några danser och kanske lite plugg om jag orkar.

Kommentarer
Postat av: bitte

Hej vill tipsa dig om min tävling där du kan vinna

En snygg väska och ett presentkort på 500 kr

Postat av: Anonym

Jessica, aminas blogg, vad heter den ? :)

2009-06-09 @ 22:45:48
URL: http://checka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0