rubriktorka

Det blev en hemmadag ändå. Har inte sovit nånting i natt för jag har mått illa och haft ont. Kommer inte klara dehär om de ska hålla på så i tre jävla veckor. Men lite arbete har jag fått gjort iallafall. Och nu tittar jag lite halvt på andra chansen på tv. Fattar inte hur Caroline af Ugglas kunde gå vidare mot Star Pilots? Det är säkert folk som röstar på henne bara för skojs skull, eller så finns det någon som faktiskt gillar henne? Äh orkar inte lägga tid på henne.

Man kanske ska fundera på att göra lite lunch istället, tror vi har våfflor så det får de bli! Först måste ja dra upp min katt som ligger halvt på mig och halvt på datan, en söt liten sömntuta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0